Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@fixom.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Levertijd & verzendkosten

Producten die voorradig zijn worden binnen 1 – 3 dagen bij u afgeleverd.

Producten die niet voorradig zijn worden binnen 10 werkdagen bij u afgeleverd.

Of een product al dan niet voorradig is kunt u zien bij het selecteren van het product. Een product is voorradig als er in het groen “op voorraad” staat vermeld.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 6,95 voor bestellingen onder de € 100,- netto excl. BTW
Gratis voor bestellingen vanaf € 100,- netto excl. BTW

Levering verloopt via een van de grote pakketbezorgers zoals DHL, UPS, FedEx of PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u eenvoudig contact kunt opnemen. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

FIXOM.NL
Tel: 050-3182517
Mail: info@fixom.nl

Onze domeinnaam is www.fixom.nl
Ons vestigingsadres:
Havenstraat 6

9471AM Zuidlaren, Nederland

KVK: 02055135

BTW: NL805541305B01

 

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fixom.nl. Sinds 15 februari 2016 is het voor afnemers in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
–  Ideal
–  Overboeking
–  Creditcard

–  Op rekening (enkel voor door ons geselecteerde klanten en na acceptatie door onze kredietverzekeraar)